سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی هندزفری بی سیم 2020

نظر

7 بهترین سر و صدای هدفون گوش و گوش در گوش - Winter 2020
بررسی ها
بهترین سر و صدا گوش و گوش های گوش
421 هدفون تست شده است

    هدفون فروشگاهی؛ هیچ واحد گیلاس انتخاب نشده است
    نتایج به راحتی قابل مقایسه است
    بدون تبلیغات؛ بررسی های بی طرفانه
    از طریق دسترسی به خودی و هنگام خرید از طریق لینک های وابسته ما ، مستقیماً توسط شما پشتیبانی می شود

در اینجا با روش ما در مورد بررسی محصولات بیشتر بیاموزید.

گاهی اوقات برای شرایط پر سر و صدایی که در کارهای روزمره شما ایجاد می شود ، نیاز به انزوا کمی بیشتر دارید. با این حال ، اگر قصد دارید هدفون خود را غالباً حمل کنید تا در حین رفت و آمد یا کار کردن ، شما را جدا کند ، ممکن است چیزی کمی قابل حمل داشته باشید. در این حالت ، لغو سر و صدا در گوش یا گوشواره گوش بهترین راه حل برای کاربرانی است که می خواهند بیشترین ایزولاسیون را در کمترین قالب داشته باشند. برخی از گوش های داخلی به اندازه کافی منفعل هستند که حتی ممکن است شما نیاز به لغو صدا نداشته باشید.

ما بیش از 125 هدفون گوش و گوش را آزمایش کرده ایم و در زیر توصیه های ما برای بهترین گوش شنوایی لغو صدا برای خرید در سال 2020 است. همچنین به توصیه های ما در مورد بهترین گوش و گوش و بهترین گوش های بلوتوث مراجعه کنید.
خریداری کردن هندزفری سامسونگ level u pro
    بهترین گوش و حلقوی بی سیم که گوشواره گوش را لغو می کند: Bose QuietControl 30 / QC30 Wireless
    طراحی بی سیم Bose QuietControl 30 / QC30
    بی سیم QuietControl 30 / QC30 بی سیم
    قیمت را ببینید
    Amazon.com
    روش آزمون v1.4
    7.2
    طریقه استفاده مخلوط
    7.1
    صدا خنثی
    7.8
    رفت و آمد / مسافرت
    7.6
    ورزش / تناسب اندام
    7.3
    دفتر
    5.7
    بازی بی سیم
    5.6
    بازی سیم کشی
    6.6
    تماس های تلفنی
    Earbuds را تایپ کنید
    محوطه بسته شده
    بی سیم بله
    لغو صدا بله
    بله
    مبدل پویا

    بهترین گوشواره های گوش و حلقوی بی سیم که تاکنون مورد آزمایش قرار داده ایم ، Bose QuietControl 30 است. با سبک خاص خود در گردن بند ، آنها سبک و راحت برای ساعت ها پوشیدن هستند ، اما ممکن است برای همه نیست. این گوشواره های گوش خوب ، با یک باس عمیق و سوراخ دار مناسب برای هیپ هاپ و EDM است. میخ ها کمی فرو رفته اند و آوازها را کمی عقب می کشند و در حالی که صدای سه گانه مناسب به نظر می رسد ، در آهنگ های خاص می تواند تیز باشد. در کل ، آنها باید بتوانند اکثر ژانرها را به خوبی اداره کنند.

    این گوشواره های گوش دارای مقدار قابل توجهی از جداسازی در تمام فرکانس ها هستند. برنامه تلفن همراه Bose Connect به شما امکان می دهد میزان دلخواه لغو نویز را تنظیم کنید ، تایمر خودکار خاموش و همچنین نشان دادن میزان باتری فعلی گوشی های خود را کنترل کنید. متأسفانه ، برنامه EQ برای شخصی سازی صدا ندارد. با توجه به موضوع گردن بند ، آستین لاستیکی بعد از چند ماه استفاده منظم از بین می رود ، که با توجه به اینکه همه چیز خوب است ، ناامید کننده است.
خریداری کردن هندزفری شیائومی earbuds
    گذشته از این مسئله در مورد بند گردن ، بوز توانسته است مجموعه ای از ویژگی های خوب را در اختیار شما قرار دهد تا این هدفون به راحتی توصیه شود.

    بررسی ما را ببینید
    گزینه جایگزین بهتر: بی سیم Sony WI-1000X
    طراحی بی سیم سونی WI-1000X
    سونی WI-1000X بی سیم
    قیمت را ببینید
    Amazon.com
    گوش را تایپ کنید
    محوطه بسته شده
    بی سیم بله
    لغو صدا بله
    بله
    آرماتور متعادل مبدل

    اگر به دنبال ساختاری بهتر از Bose QuietControl 30 / QC30 Wireless هستید ، Sony WI-1000X را در نظر بگیرید؛ آنها اثبات این هستند که سونی می تواند مبارزه خوبی را انجام دهد. آنها عایق صوتی بهتری نسبت به Bose ایجاد می کنند ، هرچند که نیاز به گوش بیشتر در کانال های گوش وجود دارد که ممکن است برخی ناراحت کننده باشند. برنامه عالی Sony Connect مایل جلوتر از رقبای خود است: شما می توانید صدای خود را با یک EQ از پیش تعیین شده یا گرافیکی تنظیم کنید ، جلوه های اتاق را اعمال کنید ، میزان لغو نویز را تنظیم کنید ، یا حتی دکمه هایی را در قسمت گردنبند باز کنید.

    به طور کلی ، اگر راحتی برای شما مهمترین چیز است ، Bose را انتخاب کنید ، اما اگر کیفیت ساخت شما را نگران کرده است ، قطعاً سونی ارزش امتحان کردن را دارد.

    بررسی ما را ببینید
    جایگزین سیمی: Bose QuietComfort 20 / QC20