سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پاوربانک انرجایزر خریدن

نظر

درک بانکهای برق: چرا آنها همانطور که گفته شد ، این هزینه را نمی دهند؟

5 سال پیش منتشر شد

در تاریخ 18 سپتامبر 2014

توسط Chetan Bhawani
بانکهای برق برجسته
پاوربانک انرجایزر خریدن
پاور بانک ها این روزها به یکی از لوازم جانبی بسیار ضروری تلفن های هوشمند تبدیل شده اند ، مگر نه؟ درست است به این دلیل که تلفن های هوشمند اگرچه دارای قدرت سنگینی برای انجام تمام عملکردها هستند ، باتری تمایل به ماندن بیشتر از چند ساعت ندارد. در این مکان است که این پاور بانک ها در صورت استفاده از منبع تغذیه مستقیم برای شارژر تلفن شما ، شارژ مورد نیاز را تأمین می کنند. پاوربانک ها حتی از 2000 میلی آمپر ساعت تا بیش از 20000 میلی آمپر ساعت ظرفیت وجود دارد ، و یک درک کلی در ذهن کاربران وجود دارد که شماره ذکر شده برای پاوربانک ، کل هزینه ای است که قادر به ارائه آن است. به عنوان مثال ، اگر این پاوربانک 10000 میلی آمپر ساعتی است ، کاربر انتظار دارد که تلفن 2000 میلی آمپری خود را 5 بار شارژ کند. واقعاً اینگونه نیست.

اگر در حال خرید یک پاوربانک موبایل با محاسبه ای که ممکن است با محاسبه ذکر شده در بالا باشد ، اشتباه می کنید. چند عامل وجود دارد که به ظرفیت کمک می کند: درصد شارژ. و چند معادله متفاوت برای محاسبه یکسان استفاده می شود. یکی از رایج ترین فرمول های مورد استفاده:

کل بار شارژ برای یک تلفن خاص = ظرفیت واقعی پاور بانک * نرخ تبدیل * * سلامت باتری تلفن / ظرفیت باتری تلفن

به عنوان مثال ، برای یک تلفن با ظرفیت 2000 میلی آمپر ساعت و سلامتی باتری 0.8 ، یک پاوربانک با ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت و 0.8 تبدیل 0.8 می تواند شارژ تقریبی 3.2 برابر (10000 x 0.8 x 0.8 / 2000) داشته باشد و این حتی می تواند 3 برابر باشد تا 4 برابر ، چون درک سلامت و تبدیل باتری کار آسانی نیست.

[quote align = "درست"] باتری جدید در تلفن شما قوی ترین است. با افزایش سن و با چرخه های شارژ ، سلامت باتری کمتر می شود. [/ نقل قول] تبدیل: برخی از کارکردها که هنگام ارسال جریان به باتری تلفن وجود دارد در پاوربانک اتفاق می افتد. عملکرد PCB عملکرد اصلی است و در طی آن ، برخی از باتری به دلیل گرمای تولید شده از بین می رود (اگرچه عملاً نمی تواند توضیح دهد ، این همان چیزی است که کتاب ها می گویند).

PCB Printed Circuit Board است ، و آن دسته از کنترل کننده تمام عملکردهای موجود در پاوربانک است. همچنین بستگی به کیفیت PCB ، میزان ماندگاری آن و چقدر شارژ پاوربانک با ظرفیت کامل می تواند داشته باشد.

سلامت باتری تلفن: باتری تلفن جدید در هنگام جدید بودن قوی ترین است. با افزایش سن و با چرخه های شارژ ، سلامت باتری کمتر می شود. برنامه هایی وجود دارد که سلامت باتری شما را آزمایش می کند و اگرچه نمی توان آنها را 100? دقیق نامید ، اما هنوز تخمین تقریبی درباره وضعیت فعلی باتری تلفن ارائه می دهند.
پاوربانک ای دیتا خریدن
ظرفیت بانکهای برق

و باز هم ، قبل از نتیجه گیری در مورد هزینه تقریبی ، دانستن در مورد نوع پاوربانک شما یا داشتن قصد خرید بسیار مهم است. دو نوع پاور بانک بسیار متداول در سطح جهان وجود دارد ، اگرچه بیشتر آنها در چین ساخته شده اند - پاوربانک لی-یونی 18650 ، و پاوربانک لی-پلیمر.

بیشتر پاوربانک های ارزان قیمت موجود در بازار با نوع Li-ion نوع 18650 ساخته می شوند ، زیرا ارزان تر هستند و اندازه آنها ثابت است. در حالی که ارزان بودن تنها مزیت در اینجاست ، 18650 لیتیوم های یون دارای قدرت تخلیه بالاتری هستند ، از بین رفتن دوام سریعتر است و در مقایسه با بانکهای قدرت لی-پلیمر گرمای بیشتری تولید می کنند. اما برای بانکهای قدرت لی پلیمر خیلی آسان نیستند ، مگر از طریق سازندگان لوازم جانبی شناخته شده و بسیار گران قیمت هستند.

تفاوت دیگر این است که پاوربانک های Li-ion 18650 دارای باتری هایی هستند که از الکترولیت مایع استفاده می کنند ، در حالی که یکی از آن در لی پلیمر از الکترولیت جامد یا ژل استفاده می کند. استفاده از باتری های لیتیوم پلیمری بی خطر است ، زیرا به گفته کارشناسان ، در صورت وجود نقص در ساخت پاوربانک مستقر در لیتیوم ، شارژ بیش از حد می تواند منجر به نشتی شود یا بعضی اوقات ، حتی می تواند منجر به انفجار پاوربانک شود.
در مورد چرخه شارژ و سلامتی بانک قدرت چیست؟

این مشابه باتری های گوشی های هوشمند است که سلامت آن ثابت نیست. چرخه شارژ به عنوان یک بار از 0 تا 100 و برگشت به صفر محاسبه می شود و چنین 500 چرخه شارژ در پاور بانک می تواند منجر به از بین رفتن سلامتی در حدود 20? شود. بنابراین ، اگر از پاوربانک 5000 میلی آمپر ساعتی استفاده می کنید و مرتباً از آن استفاده می کنید ، 500 چرخه شارژ ظرفیت آن را به حدود 4000 میلی آمپر ساعت کاهش می دهد. این بسیار طبیعی است ، زیرا شما مرتباً از آن استفاده می کنید و کاهش ظرفیت نیز اتفاق می افتد.
چه چیزی را انتخاب کنیم؟ 5V / 1A یا 5V / 2.1A

جریان خروجی بانکهای برق

برای خروجی شارژ از پاوربانک پارامترهای خاصی وجود دارد ، مانند 5 ولت با 1A و 5 ولت با 2.1A ، و به جای اینکه انتخاب کنید چه چیزی را انتخاب کنید ، بستگی به دستگاهی دارد که شارژ می کنید. بسیاری از کاربران در نهایت خرید و استفاده از ترکیب 5V 2.1A را انجام می دهند ، اما این تنها در صورتی قابل استفاده است که تلفنی که شارژ می کنید ، می تواند این سرعت را به دست آورد. اگر تلفن شما ورودی 5V / 1A داشته باشد و سعی دارید از پورت USB با خروجی 2.1A در پاوربانک خود استفاده کنید ، سرعت آن را افزایش نمی دهد