سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جایگزین ارزان تر: Plantronic BackBeat Pro 2 Wireless 2016

نظر

جایگزین ارزان تر: Plantronic BackBeat Pro 2 Wireless 2016
Plantronics BackBeat Pro 2 Wireless 2016 Design
Plantronics BackBeat Pro 2 Wireless 2016
قیمت را ببینید
Amazon.com
نوع: گوش بیش از حد
محوطه: بسته عقب
بی سیم: بله
لغو نویز: بله
میک: بله
مبدل: پویا

اگر به دنبال هدفون های خنثی کننده سر و صدای همه کاره هستید اما گزینه های پریمیوم بیشتری را نیز گران می بینید ، Plant Plant BackBeat Pro 2. آنها را به عنوان Bose QuietComfort 35 II / QC35 II Wireless 2018 به نظر نمی رسانید یا احساس نمی کنید. مقابله با کنسل کردن Sony WH-1000XM3 Wireless ، اما آنها بهترین هدفون زیر 200 دلار هستند که ما تاکنون آزمایش کرده ایم و قیمت بسیار خوبی را ارائه می دهند. آنها با طراحی راحت و با کاربردی آسان و صدای هیجان انگیز و در عین حال بسیار متعادل و با غنی از باس ساخته شده اند. متأسفانه ، آنها بسیار حجیم هستند و برخی از افراد ممکن است آنها را خیلی بی ادبانه بدانند ، به خصوص که آنها EQ را ندارند.

اگر آنها در بودجه شما باشند می خواهید Bose را بدست آورید و گزینه برتر را با ANC بهتر ترجیح می دهید ، اما برای قیمت ، به لطف طراحی ارگونومیکی ، کیفیت صدای خوب ، نمی توانید خیلی بهتر از Plantronics انجام دهید. و عملکرد عالی باتری

بررسی ما را ببینید
بهترین گوشواره های بی سیم: Jaybird Tarah Pro Wireless
طراحی بی سیم Jaybird Tarah Pro
Jaybird Tarah Pro Wireless
غیر قابل دسترسی
Amazon.com
رتبه بندی های استفاده - نسخه 1.3.1
7.3
طریقه استفاده مخلوط
7.2
صدا خنثی
7.8
رفت و آمد / مسافرت
8.2
ورزش / تناسب اندام
7.0
دفتر
5.8
بازی بی سیم
5.6
بازی سیم کشی
6.6
تماس تلفنی
نوع: در گوش
محوطه: بسته عقب
بی سیم: بله
لغو نویز: خیر
میک: بله
مبدل: پویا

بهترین هدفون بی سیم در گوش ما که تاکنون آزمایش کرده ایم ، Jaybird Tarah Pro است. آنها همچنین به لطف کیفیت ساخت عالی ، رتبه بندی IPX7 برای ضد آب بودن ، کابل با دوام با دوام و از راه دور آسان برای استفاده ، بهترین هدفون های بی سیم برای اجرا هستند که ما بررسی کرده ایم. آنها از تولید مثل صوتی خوبی برخوردارند و به لطف سازگاری با برنامه Jaybird MySound که دارای EQ پارامتری عالی است ، بسیار قابل تنظیم هستند. عمر باتری آنها به مدت 13 ساعت بسیار مناسب است ، به خصوص برای گوشواره های بی سیم ، و هدفون مغناطیسی آنها حتی در هنگام چنگ زدن به هم باعث ایجاد یک تایمر خودکار می شوند.

این گوشواره ها از یک گهواره شارژ اختصاصی استفاده می کنند که در بعضی مواقع می تواند کمی ناراحت کننده باشد ، به خصوص اگر در جایی فراموش کنید. اگر می خواهید یک جفت هدفون ارزان تر که کیفیت صدای بسیار مشابهی را ارائه می دهد ، JBL Reflect Mini 2 را در نظر بگیرید ، اگرچه کیفیت ساخت و ماندگاری باتری را کمی از دست می دهید. به طور کلی ، Jaybird گوشواره های بی سیم همه کاره هستند که یک تجربه گوش دادن رضایت بخش را ارائه می دهند ، نه تنها برای ورزشکاران بلکه برای کاربران گاه به گاه بیشتر.

بررسی ما را ببینید