سفارش تبلیغ
صبا ویژن

9 بهترین هدفون بی سیم بلوتوث - زمستان 2019

نظر

9 بهترین هدفون بی سیم بلوتوث - زمستان 2019
بررسی ها
بهترین هدفون بی سیم بلوتوث
414 هدفون تست شده است

    هدفون فروشگاهی؛ هیچ واحد گیلاس انتخاب نشده است
    نتایج به راحتی قابل مقایسه است
    بدون تبلیغات؛ بررسی های بی طرفانه
    از طریق دسترسی به خودی و هنگام خرید از طریق لینک های وابسته ما ، مستقیماً توسط شما پشتیبانی می شود

در اینجا با روش ما در مورد بررسی محصولات بیشتر بیاموزید.

در هنگام گوش دادن به موسیقی ، از تارهای درهم و برهم خسته شده اید؟ برخی هدفون های بی سیم از طریق بلوتوث به دستگاه های شما متصل می شوند تا تجربه گوش دادن بدون کابل را فراهم کنند (مقالات ما را بررسی کنید هدفون بی سیم بلوتوث و سیم در مقابل: بی سیم کدام است برای شما). آنها معمولاً بهترین انتخاب برای بازی یا تماشای تلویزیون نیستند زیرا تمایل به تأخیر زیاد دارند ، اما داشتن آزادی بی حس در منبع صوتی شما هنگام گوش دادن به موسیقی در دفتر ، اتوبوس یا تردمیل بسیار عالی است. .

تاکنون بیش از 400 هدفون را مورد بررسی قرار داده ایم و در زیر توصیه های ما در مورد بهترین هدفون بلوتوث جهت خرید در سال 2019 ارائه شده است. همچنین توصیه های ما را برای بهترین گوشواره های بی سیم ، بهترین هدفون های بی سیم در گوش و بهترین هدفون های بی سیم واقعی مشاهده کنید. .

    بهترین هدفون بی سیم: Bose QuietComfort 35 II / QC35 II Wireless 2018
    طراحی Bose QuietComfort 35 II / QC35 II Wireless 2018
    Bose QuietComfort 35 II / QC35 II Wireless 2018
    قیمت را ببینید
    Amazon.com
    رتبه بندی های استفاده - نسخه 1.3.1
    7.6
    طریقه استفاده مخلوط
    7.9
    صدا خنثی
    8.1
    رفت و آمد / مسافرت
    7.3
    ورزش / تناسب اندام
    7.8
    دفتر
    6.2
    بازی بی سیم
    7.8
    بازی سیم کشی
    6.9
    تماس تلفنی
    نوع: گوش بیش از حد
    محوطه: بسته عقب
    بی سیم: بله
    لغو نویز: بله
    میک: بله
    مبدل: پویا

    بهترین هدفون بلوتوثی که تاکنون آزمایش کرده ایم Bose QuietComfort 35 II است. آنها یکی از راحت ترین هدفونهای گوش هستند که تاکنون آزمایش کرده ایم و به اندازه کافی همه کاره هستند تا اکثر افراد را راضی کنند. آنها به دلیل عملکرد عالی ANC ، طراحی راحت و عمر طولانی باتری 20 ساعته که باید بیشتر پروازها یا سفرهای جاده ای داشته باشد ، هدفون خوبی برای سفر هستند.

    متأسفانه ، برنامه همراه آنها هیچ گزینه EQ را ارائه نمی دهد ، هرچند خوشبختانه آنها دارای تولید صدای عالی در خارج از جعبه هستند که به اندازه کافی مناسب برای انواع ژانرها و محتوا ، از dubstep گرفته تا پادکست ها است. با این حال ، آنها صدای کمی نشت می کنند ، و ممکن است کسانی که نگران مزاحمت اطرافیان هستند ، بخواهند Bose QuietControl 30 / QC30 Wireless را در نظر بگیرند ، که به لطف طراحی گوش خود صدای بسیار کمتری به بیرون درز می کند.

    به طور کلی ، این یک جفت هدفون بلوتوث خوب و خوب هستند که به دلیل راحتی ، کیفیت صدا و عملکرد ANC می توانند اکثر افراد را راضی کنند.

    بررسی ما را ببینید
    گزینه جایگزین قابل تنظیم با ANC بهتر: بی سیم Sony WH-1000XM3
    طراحی بی سیم سونی WH-1000XM3
    سونی WH-1000XM3 بی سیم
    قیمت را ببینید
    Amazon.com
    نوع: گوش بیش از حد
    محوطه: بسته عقب
    بی سیم: بله
    لغو نویز: بله
    میک: بله
    مبدل: پویا

    اگر غالباً در محیط های پر سر و صدا به موسیقی گوش می دهید یا می خواهید چیزی با مشخصات صدای قابل تنظیم تر داشته باشید ، Sony WH-1000XM3 را دریافت کنید. آنها به اندازه Bose QuietComfort 35 II / QC35 II Wireless 2018 بسیار راحت نیستند ، اما آنها گزینه های سفارشی سازی بسیار خوبی دارند و بهترین هدفون لغو نویز هستند که ما تا به امروز آزمایش کرده ایم. آنها به دلیل داشتن تأثیر چشمگیر در مصرف باتری 27 ساعته ، طراحی راحت و عملکرد عالی ANC ، برای سفرهای طولانی فوق العاده هستند. برنامه همراه آنها به شما امکان دسترسی به بسیاری از ویژگی ها را می دهد ، از جمله EQ گرافیکی که به شما امکان می دهد صدای آنها را به خوبی تنظیم کنید تا با توجه به نیازهای شما بهتر باشد. در حالی که طرح کنترل حساس به لمس آنها بسیار کاربردی است ، متأسفانه در دمای انجماد کار نمی کند ، به این معنی که ممکن است برای افرادی که در آب و هوای سرد زندگی می کنند عالی نباشد.

    اگر در یافتن هدفون به اندازه کافی راحت برای پوشیدن طولانی مدت راحت هستید ، Bose را دریافت کنید ، اما اگر می خواهید صدا خود را سفارشی کنید یا نیاز به سر و صدای زیاد پس زمینه دارید ، به سراغ سونی بروید.

    بررسی ما را ببینید