سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین گوشواره های بی سیم صدا: Bose SoundSport رایگان بی سیم

نظر

بهترین گوشواره های بی سیم صدا: Bose SoundSport رایگان بی سیم
طراحی واقعا بی سیم Bose SoundSport
Bose SoundSport رایگان بی سیم
قیمت را ببینید
Amazon.com
رتبه بندی های استفاده - نسخه 1.3.1
6.9
طریقه استفاده مخلوط
7.7
صدا خنثی
6.5
رفت و آمد / مسافرت
8.2
ورزش / تناسب اندام
6.1
دفتر
5.9
بازی بی سیم
5.8
بازی سیم کشی
5.7
تماس تلفنی
نوع: گوشواره
محوطه: نیمه باز
بی سیم: راستی بی سیم
لغو نویز: خیر
میک: بله
مبدل: پویا

بهترین گوشواره های بی سیم که تاکنون آزمایش کرده ایم Bose SoundSport Free است. این هدفون های ورزشی بی سیم واقعاً بی سیم احساس می کنند بسیار مرتب هستند و از گوش راحت برخوردار هستند. آنها به لطف طراحی نیمه بازشان از تولید مثل صوتی برجسته برخوردار هستند و کمی بیشتر از بیشتر گوشواره های بی سیم بسیار جادار هستند. آنها تقریباً 5 ساعت پخش مداوم را ارائه می دهند ، که بسیار مناسب برای هدفون های بی سیم است ، و آنها دارای یک تایمر خودکار خاموش برای کمک به صرفه جویی در مصرف انرژی در هنگام استفاده نیستند.

اگرچه طرح کنترل آنها تمام عملکردهای اساسی را ارائه می دهد ، اما دکمه ها بسیار سفت هستند و استفاده از آنها را دشوار می کند. آنها همچنین حجیم هستند: گوشواره ها گوش خود را کاملاً بیرون زده و حالت شارژ آنها به خوبی با جیب شما مطابقت ندارد. گفته می شود ، آنها بهترین هدفون بلوتوثی برای صدا هستند و برای کسانی که می خواهند چیزی بدون دوام داشته باشند بدون اینکه به کیفیت صدا آسیب برساند ، گزینه ای بسیار مناسب هستند.

بررسی ما را ببینید
جایگزین ارزان تر: JBL Endless Sprint Sprint
طراحی بی سیم JBL استقامت Sprint
بی سیم دوام JBL استقامتی
قیمت را ببینید
Amazon.com
نوع: در گوش
محوطه: بسته عقب
بی سیم: بله
لغو نویز: خیر
میک: بله
مبدل: پویا

اگر می خواهید گوشواره های بی سیم ارزان تر با تمرکز بر کیفیت صدا ، با JBL Endurance Sprint همراه شوید. آنها صدای یکسانی با صدای باز ندارند و به همان اندازه راحت و بی سیم Bose SoundSport Free راحت نیستند ، اما در جداسازی سر و صدای پس زمینه کار بسیار بهتری انجام می دهند و به طور قابل توجهی ارزان تر هستند. مشخصات صدای آنها با باس عالی و رده بندی متوسط ??و فوق العاده عالی بسیار متنوع است و آنها را برای انواع مختلفی از EDM گرفته تا کتابهای صوتی مناسب می کند. آنها همچنین می خواهید از هدفون برای کار کردن استفاده کنید ، زیرا طراحی قلاب گوش آنها بسیار پایدار است. آنها IPX7 برای ضد آب بودن هستند ، اما ما این آزمایش را انجام نمی دهیم. متأسفانه ، طراحی حجیم آنها می تواند برخی از تنظیمات را برای یافتن یک جا راحت انجام دهد و احتمالاً برای جلسات طولانی گوش دادن ایده آل نیست. آنها همچنین دارای یک طرح کنترل حساس به لمس هستند که استفاده صحیح از آن کمی دشوار است.

اگر صدا اولویت اول شماره شما است و پول بدون هدف است ، دریافت کنید اما اگر می خواهید چیزی ارزان تر به شما کمک کند تا هنگام مسافرت روزانه به آرامش برسد ، با JBL بروید.

بررسی ما را ببینید
بهترین سر و صداهای لغو گوشواره گوشواره: Bose QuietControl 30 / QC30 Wireless
طراحی بی سیم Bose QuietControl 30 / QC30
بی سیم QuietControl 30 / QC30 بی سیم
قیمت را ببینید
Amazon.com
رتبه بندی های استفاده - نسخه 1.3.1
7.2
طریقه استفاده مخلوط
7.1
صدا خنثی
7.8
رفت و آمد / مسافرت
7.6
ورزش / تناسب اندام
7.3
دفتر
5.7
بازی بی سیم
5.5
بازی سیم کشی
6.5
تماس تلفنی
نوع: گوشواره
محوطه: بسته عقب
بی سیم: بله
لغو نویز: بله
میک: بله
مبدل: پویا

بهترین گوشواره های گوش و حلقوی بی سیم که ما تاکنون آزمایش کرده ایم ، Bose QuietControl 30 است. اگر به دنبال گوش های راحت تری با انزوا عالی هستید ، آنها یک انتخاب عالی هستند. آنها دارای نویز فعال بسیار خوبی هستند ، صدا را نسبتاً خوب تولید می کنند و از گوش راحت برخوردار هستند. مانند اکثر گوش های داخلی ، نشت صدا کمی دارند و همین امر باعث می شود که آنها گزینه مناسبی برای استفاده در مطب باشند. طراحی گردنبند آنها تضمین می کند که موسیقی شما همیشه در دسترس شما خواهد بود.

متأسفانه ، گزارش هایی مبنی بر کیفیت ساخت گردن گردن بهترین نیست ، زیرا پوشش لاستیکی بعد از چند ماه استفاده شروع به لایه برداری می کند. برنامه Bose Connect همچنین برخلاف گزینه های بسیار قابل تنظیم Sony WI-1000X Wireless ، گزینه های سفارشی سازی زیادی را ارائه نمی دهد و EQ را ارائه نمی دهد. با این وجود ، این گوشواره های راحتی همه کاره هستند که به خصوص برای رفت و آمد و مسافرت ممکن است مورد پسند شما قرار بگیرند.