سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید پاوربانک هویت

نظر

اطلاعات فوق العاده ... اگرچه بسیاری از درخواست های آیفون بیش از کاربران پیکسل؛ )

گفته می شود ، آیا توصیه شما برای ارائه پاوربانک Anker (10k) برای پیکسل XL اصلی را دارید؟ امیدوارم که بتواند برای iPhone 7+ همسر من نیز دو برابر شود. با تشکر فراوان و اطلاعات عالی را ادامه دهید.
پاسخ

    کارشناسان قدرت قابل حمل
    3 مه 2019 در 3:35 بعد از ظهر

    سلام درو ، برای پیکسل XL و آیفون 7+ ، بهترین پاوربانک جمع و جور Anker ، PowerCore 10000 PD خواهد بود. این پاوربانک توسط شارژر Pixel XL شما در 3 ساعت سریع شارژ می شود و Pixel XL را با سریعترین سرعت پشتیبانی خود سریعاً شارژ می کنید. همچنین ، آیفون 7+ را از طریق درگاه USB معمولی خود با دو برابر سرعت شارژر سهام اپل آیفون شارژ می کند. علاوه بر این ، می توانید همزمان Pixel XL (18w) و iPhone 7+ (10w) خود را همزمان با قدرت PowerCore 10000 PD شارژ کنید و حداکثر توان خروجی 28 وات را داشته باشید.
    برای Pixel Xl و یک شارژ کامل برای iphone 7+ با PowerCore 10000 PD یک شارژ کامل (صفر تا 100?) دریافت خواهید کرد.
خرید پاوربانک هویت
    با تشکر!
    پاسخ
        درو
        3 مه 2019 در 5:10 بعد از ظهر

        با تشکر از توصیه شما! امیدوارم فکر نکنید که من یک مورد دیگر را ادامه دهید. به نظر شما چگونه PD با Powercore II مقایسه و قیمت می دهد؟ فکر کردم Powercore II از فناوری جدیدتری برخوردار باشد؟
        دوباره سپاسگزارم و امیدوارم آخر هفته خوبی داشته باشید.
        پاسخ
            کارشناسان قدرت قابل حمل
            3 مه 2019 در 6:30 بعد از ظهر

            سلام درا ، PowerCore PD فن آوری برتر (همچنین متنوع تر و همچنین جدیدتر) نسبت به Quickcharge 2.0 مبتنی بر PowerCore II دارد. PowerCore II برای تلفن های سامسونگ مناسب تر است و تمام تلفن های سامسونگ که تاکنون راه اندازی شده است (و همچنین آیفون های قدیمی تر 7 و بالاتر) بسیار خوب شارژ شده است. همچنین ، PowerCore II به هیچ وجه پیکسل یا آخرین آیفون ها را شارژ نمی کند. از طرف دیگر ، PowerCore 10000 PD سامسونگ + همه آیفون های جدید + بسیاری از دستگاه های QC 3.0 و همچنین دستگاه های USB PD مانند پیکسل ها را شارژ می کند. خوشحالم که به شما کمک کند و یک تعطیلات عالی آخر هفته نیز برای شما!
            پاسخ
            واندا
            25 مه 2019 در 9:21 بعد از ظهر

            من یک آیفون 6Splus قدیمی دارم اما احتمالاً در بعضی مقطع جدیدتر ظاهر می شود. همچنین ipad pro 11 ″ داشته باشید. من نمی خواهم یک پاور بانک دیگر بخرم. کدام یک از آنچه که من و آینده دارم پشتیبانی خواهد کرد. متشکرم.
            پاسخ
                کارشناسان قدرت قابل حمل
                27 مه 2019 در 4:26 بعد از ظهر
خرید پاوربانک هویت h535
                سلام درو ،

                برای شرایط خاص شما ، Anker PowerCore 10000 PD بهترین انتخاب در حال حاضر است. این گوشی هم iPhone 6s Plus و هم iPad Pro 11 your را با سریعترین سرعت ممکن شارژ می کند و همچنین آخرین / آیفون / آیپد های آتی را با سریعترین سرعت پشتیبانی شارژ می کند. تا زمان بروزرسانی ، پاوربانک هر دو 6s Plus / iPad Pro 11 خود را با بیش از دو برابر سرعت شارژرهای Apple 6s + و iPad Pro شارژ می کند!

                با این وجود باید یک بار سرمایه گذاری را در یک کابل USB-C به Lightning و یک شارژر PD انجام دهید و برای سالهای بعد تعیین خواهید شد.

                با تشکر!

آن شارپف
2 مه 2019 در 1:32 صبح

از این نشانگرهای محصولات Anker بسیار سپاسگزارم. من قطعاً در مورد تفاوت های عملکردی بین شارژرهای با اندازه اندازه کاملاً واضح نبودم.
پاسخ
ژان نویمان
29 آوریل 2019 در 6:46 بعد از ظهر

این سایت عالی است! من در مورد چه نوع پاوربانک بحث کرده ام. چند هفته به یونان می روم و می خواهم که بتوانم ipad pro (10.6 #) و iphone 8 را شارژ کنم اما وزن زیادی را نمی خواهم ، زیرا من شارژر را در کیف خود می آورم. انتخاب شما؟

ژان
پاسخ

    کارشناسان قدرت قابل حمل
    29 آوریل 2019 در ساعت 8:40 بعد از ظهر
خرید پاوربانک روموس
    سلام جین ، ما Anker PowerCore 10000 PD را توصیه می کنیم. این شاید سبکترین پاوربانک PD با سرعت 6.8oz (190gm) باشد و از سریعترین شارژ (خالی تا پنجاه در 30 دقیقه) برای آیفون 8 با سرعت تقریباً سه برابر سریعتر از شارژر آیفون 8 اپل پشتیبانی می کند ، و آن را برای ایده آل برای سریعترین نسخه آماده می کند در طول سفر با یک بار هزینه ، آن را به آیفون 8 خود را تقریبا چهار بار شارژ یا آن را به آی فون خود را یک بار شارژ + همچنین iPad Pro 10.5 خود را شارژ از صفر تا 50. این باعث می شود تا یک روز سفر کافی باشد. برای شارژ سریع پاوربانک به طور کامل در 3 ساعت با بهترین شارژر دیواری PowerPort PD 2 همراه است. شارژر دیواری PowerPort PD 2 آیفون 8 را نیز بسیار سریع (ZeroTo50 در 30 دقیقه) شارژ می کند. همچنین هر دو PowerCore 10000 PD و شارژر دو پورت دارند و می توانند از طریق iPad Pro AND و iPhone 8 خود با حداکثر سرعت به طور همزمان شارژ شوند! با تشکر!
    پاسخ
        ژان نویمان
        29 آوریل 2019 در 9:17 شب

        متشکرم!!!
        پاسخ
        ژان نویمان
        30 آوریل 2019 در ساعت 12:58 بعد از ظهر

        من فقط در آمازون به آن نگاه می کردم. دو خروجی با اندازه متفاوت وجود دارد - آیا من نیاز به خرید یک کابل ویژه برای درگاه کوچکتر 18 واتی دارم؟ مورد دیگر فقط USB است. من مطمئن هستم ، اما سوال!
        پاسخ
            کارشناسان قدرت قابل حمل
            30 آوریل 2019 در ساعت 6:39 بعد از ظهر

            سلام جین ، بله ، تمام آیفون ها / iPad های جدید اپل که از طریق USB PD سریعاً شارژ می شوند