سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پاور بانک را در 100 و 160 وات

نظر

جدول زیر خلاصه ای از چنین معیارهایی را نشان می دهد:

شارژرهای قابل حمل در هواپیماها

اگرچه بیشتر فرودگاه هایی که از طریق آنها می توانید همان قوانین و مقررات را رعایت کنید در این مقاله ذکر شده است ، شرکتهای هواپیمایی مختلف و فرودگاهها می توانند سیاستهای مختلفی را در مورد بانکهای برق و باتریهای دیگر مانند British Airways اعمال کنند که تعداد باتریهای موجود را محدود می کند. به 100 مورد در هر چمدان به 4 مورد و نه 20. بنابراین توصیه می شود پیش از سفر با شرکت هواپیمایی خود حمل کنید زیرا ممکن است محدودیت های بیشتری را اعمال کند.

مثال دیگر هواپیمایی تایلند است که خط مشی رسمی آن در تصویر زیر نشان داده شده است:

 

شارژرهای قابل حمل در هواپیماها

این نمودار نشان می دهد که خط هوایی از سال 2015 ، چهار سال قبل از عملی شدن سند IATA ، این مقررات را اجرا کرده بود.
اطمینان حاصل کنید که دستگاه های شما دارای نشانگر توان مصرفی هستند

این ممکن است همیشه در خط مشی و مقررات هواپیمایی بیان نشده باشد ، اما ممکن است هنگام ورود به فرودگاه متوجه شوید که پاوربانک باید خروجی نیرو را برای مطابقت با مقررات ایمنی نشان دهد. Anker PowerCore 10000 نمونه ای از پاوربانک است که به وضوح بازده خود را هم در mAh و Wh به نمایش می گذارد:

anker powercore 10000

در صورت عدم نمایش شارژر قابل حمل خود ، توان خروجی را نشان نمی دهد ، آوردن بسته بندی اصلی می تواند مفید باشد.

اگر خروجی دستگاه مشخص نشده باشد ، ممکن است امنیت فرودگاه تصمیم به مصادره آن بگیرد. این وضعیت برای چند نفر در فرودگاه پکن اتفاق افتاده است. در حین عبور از چک امنیتی ، از آنها خواسته شد در صورت تمایل برای سوار شدن در هواپیما ، از بانکهای قدرت خودداری کنند. پس از پرسیدن دلیل عدم اشاره آنها به نامه مکتوب اطلاعاتی که متاسفانه برای آنها به زبان خارجی نوشته شده است.

شارژرهای قابل حمل در هواپیماها

 

منبع

 به همین دلیل توصیه می شود که قوانین یک شرکت هواپیمایی خاص و فرودگاهی را مجدداً بررسی کنید. تماس کوتاه یا ایمیل می تواند باعث سردردهای زیادی در فرودگاه شود.
اگر برای حمل یک پاور بانک ظرفیت بیشتری نیاز دارید چه می کنید؟

در واقع برخی افراد به دلایل تجاری ، بهداشتی یا تفریحی نیاز به حمل باتریهای پرقدرت دارند. در این حالت ، آنها باید از قبل با شرکت هواپیمایی تماس بگیرند و مجوز باتری و پاور بانک خود را بدست آورند. در بعضی موارد ، آنها را در منطقه چمدان مخصوص بررسی می کنند.
چک لیست قبل از پرواز برای پاور بانک ها

لیست زیر ممکن است در نگاه اول بسیار دلهره آور به نظر برسد ، اما از بین بردن هر آیتم خیلی زمان نمی برد و ممکن است دستگاه شما را از مصادره نجات دهد.

    اطمینان حاصل کنید که پاوربانک شما زیر حد 100 وات است
    اگر دستگاه شما بین 100 و 160 Wh است ، قبل از پرواز مجوز بخواهید
    بیش از دو پاور بانک را در 100 و 160 وات با خود نگیرید
    اطمینان حاصل کنید که دستگاه شما روی آن علامت تولید برق دارد
    پاوربانک خود را در چمدانهای حمل خود ببندید
    برای جلوگیری از اتصال کوتاه ، باتری های یدکی را در بسته بندی اصلی آنها ، یک باتری یا یک کیسه یا جیب جداگانه نگه دارید
    اطمینان حاصل کنید که پاوربانک به طور تصادفی روشن نشده است
    قبل از پرواز با هواپیمایی خود تماس بگیرید و در مورد محدودیت های آنها سؤال کنید
    با فرودگاه های موجود در مسیر بررسی کنید و درباره محدودیت های آنها سؤال کنید

اگر در طول پرواز خود تجربه مستقیمی با پاور بانک ها یا خریداری پاوربانک adata باتری های دیگر داشتید ، داستان خود را در نظرات به اشتراک بگذارید!
آنچه در مورد سایر باتری ها باید بدانید

 انواع مختلفی از باتری ها وجود دارد که افراد هنگام مسافرت آنها را حمل می کنند ، بنابراین خطوط هوایی نیز مقررات مربوط به آنها را تعیین می کنند. بیشتر انواع باتری ها در چمدان های حمل شده در هواپیما مجاز هستند که فقط برخی از آنها نیز در چمدان های بازرسی شده مجاز هستند. علاوه بر این ، برخی از باتری های گرفته شده در هواپیما باید تخلیه شوند.
باتری های قلیایی

به طور کلی ، باتری هایی که برای تأمین انرژی دستگاه های الکترونیکی کوچک استفاده می شوند ، در هر دو چمدان حمل و چک مجاز هستند. اینها شامل انواع باتری AA ، AAA ، C ، D و همچنین انواع باتری 9 ولت و اندازه دکمه است. علاوه بر این ، ممکن است باتری های قابل شارژ مانند NiMH یا NiCad را مصرف کنید ، که معمولاً در دستگاه هایی مانند چراغ قوه یا تجهیزات پزشکی فوری مورد استفاده قرار می گیرند. این موارد را باید با خیال راحت بسته بندی کرده یا در دستگاه قرار دهید.
باتری های لیتیوم

باتری های لیتیوم فقط در چمدان های حمل شده مجاز است. پاور بانک ها در رده باتری های لیتیوم قرار دارند ، بنابراین قدرت ، اندازه و محدودیت وزن مشابه هستند. باتری های لیتیوم برای تغذیه تلفن های همراه ، لپ تاپ ها یا اسباب بازی های تحت کنترل رادیویی استفاده می شوند. فقط آنهایی که از حد مجاز 25 گرم از محتوای لیتیم معادل (ELC) تجاوز نکنند مجاز به هواپیما هستند. اندازه گیری ELC به وات ساعت هشت گرم ELC برابر با 100 وات ساعت است. برای اطمینان از این اندازه گیری و اینکه آیا باتری در هواپیما مجاز است ، توصیه می شود هم با شرکت هواپیمایی و هم با سازنده دستگاه مشورت کنید.
باتری های مرطوب قابل شستشو و باتری های مرطوب غیر قابل پخش

باتریهای قابل شستشو سلول مرطوب نوعی باتری است که در دوچرخه یا اسکوتر مورد استفاده قرار می گیرد و در هواپیما یا با چک و حمل چمدان مجاز نیست.

با این وجود ، صندلی های چرخدار باتری مجاز هستند. a