سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هدفون سامسونگ

نظر

نمره راحتی نهایی اندازه گیری وزن عینی را در نظر نمی گیرد زیرا تجربه وزن به راحتی توسط سایر عوامل ارگونومیک مانند بالشتک یا سبک گوش قابل لمس تغییر می کند که به راحتی ذهنی اندازه گیری می شوند.
لنت و حس لامسه

کفپوش یک عنصر بسیار مهم راحتی است ، به خصوص برای هدفون های بدون گوش و گوش که عموماً به بالشتک در زیر پیشانی و اطراف گوش گوش نیاز دارند تا به توزیع فشار و کاهش ناراحتی در طول زمان کمک کنند. ما احساس خود بالشتک و همچنین مواد پوشش کف را ارزیابی می کنیم.

بهترین لنت احساس چگالی ، ضخیم ، پوستی و یکنواختی می کند.
گوش دادن به LCD 2 Classic ComfortGood بالشتک بیش از گوش
شنیدن LCD 2 Classic
Bose SoundLink On-ComfortGood بالشتک مخصوص گوش
Bose SoundLink On-Ear Wireless

ضعف ضعیف احساس نازک ، ارزان ، ترسو یا برآمدگی می کند.
بالشتک گوش گوش Senneheiser HD 280 Pro ComfortPoor
Sennheiser HD 280 Pro
بالشتک گوش پاناسونیک RP-HC 101 ComfortPoor
پاناسونیک RP-HC101
خرید پاوربانک
هدفون هایی با بالشتک را در مواد صاف و راحت پوشش می دهیم. چرم (مصنوعی یا حیوانات) ، مخمل و مخلوط میکرو فیبر تمایل دارند بهترین احساس را داشته باشند. آنها معمولاً پوست را تحریک نمی کنند و معمولاً استفاده از آنها راضی هستند.
Anker SoundCore Life 2 ComfortLat padding
Anker SoundCore Life 2 Wireless
Beyerdynamic DT 990 PRO Comfort بالشتک ولوور
Beyerdynamic DT 990 PRO
لنت Astro A20 ComfortMicrofiber
Astro A20 بی سیم

پارچه مش ، کف یا پلاستیک می تواند درشت تر و تحریک کننده تر باشد.
لنت پارچه Logitech G933 ComfortMesh
Logitech G933 بی سیم
لنت Grado GW100 ComfortFoam
Grado GW100 بی سیم
Koss QZPro Comfort پد پلاستیک
Koss QZPro

برای گوشهای گوش ، نکات گوش نرم انعطاف پذیر بسیار راحت تر به نظر می رسند ، اما ممکن است طرح های پلاستیکی سفت و سخت نیز زیبا باشند.
Bose SoundSport Design گوشواره های انعطاف پذیر
Bose SoundSport In-Ear
Apple AirPods 1 DesignBid guud guides
AirPods اپل

هنگامی که گوش به خرید هدفون گوش می رسد ، بهتر است علاوه بر نکات سیلیکونی ، به گزینه های مختلف نوک مانند فوم سازگار دسترسی داشته باشید. با این حال ، ما در حال حاضر بیشترین تأکید را روی فاکتورهای دیگر مانند حجیم بودن گوش در هنگام گل زدن در گوش قرار می دهیم ، بنابراین مدلهایی که گزینه های نوک بسیاری دارند ممکن است بالاتر از نمونه های بدون گل نباشند.
Tin Audio T3 ComfortIn-gu با مواد نوک مختلف
TIN Audio T3
1 گوش بیشتر پیستون متناسب با ComfortIn-gu با گزینه های نوک کمتر
1 پیستون متناسب تر
بستن نیروی ، سفتی و تنش
این چیست: نیرویی که هدفون روی سر شما وارد می کند ، خرید کابل usb هنگامی که آنها را روشن کردید. این صرفاً اندازه گیری نیروی اعمال شده است ، که سطح سطح گوش و فشار حاصل از آن را احساس نمی کنید ، روی یا در اطراف گوش خود در نظر بگیرید.
وقتی مهم است: هدفون هرچه محکم تر باشد ، نیروی بیشتری روی سر شما می گذارد. این می تواند ناراحت کننده باشد یا باعث درد و درد در جلسات طولانی گوش دادن شود.

مانند وزن ، نیروی بستن هدفون را بطور عینی و ذهنی می سنجیم. از آنجا که بندهای هدفون و هدفون های گوش در محکم بودن قاب قرار ندارند ، ما فقط نیروی بستن هدفون های گوش و گوش را اندازه گیری می کنیم. ابتدا هدفون را روی یک پایه چوبی قرار می دهیم که دو مقیاس دیجیتالی آن به هر طرف ایمن است. ما گوش های گوش را به هم تراز می کنیم تا فشار به درستی در مرکز هر مقیاس توزیع شود. ما مقیاس ها را روشن می کنیم و به نیروی گیره توجه می کنیم. سپس ، ما بر روی هدفون سعی می کنیم ببینیم که چقدر سفتی و تنش احساس می شود. هدفون ایده آل بدون اینکه خیلی تنگ باشد ، ایمن است.

به دلیل اینکه چسبندگی زیاد ناراحت کننده و دردناک می تواند در جلسات گوش دادن طولانی تر باشد ، فشار گیره ای که بر روی سر ایجاد می شود ، سخت می شود.
فشار و توزیع فشار خوب Skullcandy Grind Stability
0.70 پوند.
Skullcandy Grind Wireless
پایداری و فشار بیش از حد فشار طلایی آرتورا طلائی خلاقیت
1.74 پوند
بی سیم طلای آروانا خلاق

گفته می شود ، هدفون دارای فاکتورهای ارگونومیکی خاصی است که می تواند تنشی را که هدفون با یک نیروی بستن به خصوص بالا ایجاد می کند جبران کند. علاوه بر این ، افراد با اشکال و اندازه های مختلف سر احتمالاً سفتی هدفون را متفاوت درک می کنند.