سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین هدست مخصوص بازی Wired: Headset Astro A40 TR + MixAmp Pro

نظر

بهترین هدست مخصوص بازی Wired: Headset Astro A40 TR + MixAmp Pro 2019


بهترین هدست مخصوص بازی Wired: Headset Astro A40 TR + MixAmp Pro 2019
هدست Astro A40 TR + طراحی MixAmp Pro 2019
هدست Astro A40 TR + MixAmp Pro 2019
قیمت را ببینید
Amazon.com
رتبه بندی های استفاده - نسخه 1.3.1
8.3
بازی سیم کشی
گوش بیش از حد را تایپ کنید
محفظه باز کردن پشت
بی سیم
خاموش شدن صدا
بله
مبدل پویا

بهترین هدفون بازی سیمی که تاکنون مورد آزمایش قرار داده ایم Astro A40 TR + MixAmp Pro 2019 است. این هدفون های باز به دو صورت ارائه می شوند ، یکی برای کاربران Xbox و دیگری برای PS4 ، در حالی که کاربران PC می توانند از یکی از آنها استفاده کنند. آنها با یک MixAmp همراه هستند که گزینه های مختلف ورودی را در بر می گیرد و صدای صوتی مجازی و همچنین دکمه های بزرگ برای مخلوط کردن صدا و کانال را ضبط می کند و به شما امکان می دهد تعادل خروجی بین موسیقی و گپ صوتی خود را کنترل کنید.

طراحی باز این بدان معنی است که این هدفون به بهترین وجه در محیطی آرام استفاده می شود ، خرید هندزفری زیرا در برابر هرگونه نویز محیط و نشتی کاملاً جدا نمی شوند ، که ممکن است برای دیگران آزار دهنده باشد. در روند صعودی ، این طرح همچنین به آنها امکان تولید صدایی بزرگ و طبیعی را می دهد. مشخصات صدای پیش فرض این هدفون بسیار سنگین باس است ، هرچند این باس به اندازه هدست Astro A40 TR + MixAmp Pro 2017 برجسته نیست. صدای خرید هدفون کلی آن می تواند تا حدی گل آلود باشد ، خوشبختانه چندین پیش تنظیم پروفایل و یک EQ گرافیکی وجود دارد. در نرم افزار Astro موجود است تا بتواند با آن در ارتباط باشد.

ویژگی برجسته البته میکروفون است. صدای گفتار مفصل و قابل درک به نظر می رسد ، و میکروفون سر و صدای پس زمینه را به طرز چشمگیری خوب می کند. به طور کلی ، اگر شما به فکر داشتن چند سیم بیشتر در اطراف هستید ، این یک انتخاب عالی است.

بررسی ما را ببینید
جایگزین قابل تنظیم بیشتر برای PC و PS4: SteelSeries Arctis Pro GameDAC
SteelSeries Arctis Pro GameDAC Design
SteelSeries Arctis Pro GameDAC
قیمت را ببینید
Amazon.com
گوش بیش از حد را تایپ کنید
محوطه بسته شده
بی سیم
خاموش شدن صدا
بله
مبدل پویا

اگر به دنبال چیزی هستید که بدون نیاز به یک نرم افزار اختصاصی ، به راحتی شخصی سازی شود ، SteelSeries Arctis Pro GameDAC را بررسی کنید. آنها مشابه با هدست Astro A40 TR + MixAmp Pro 2019 هستند زیرا از یک مبدل خارجی دیجیتال به آنالوگ بهره می برند ، اما اجرای SteelSeries دارای صفحه نمایش داخلی است که به شما امکان دسترسی به EQ گرافیکی 10 باند را می دهد ، و همچنین چندین ویژگی دیگر البته توجه داشته باشید که GameDAC فقط با PS4 و PC سازگار است اما نه با Xbox One. این هدفون از صدای نسبتاً خوبی برخوردار است و دارای یک باس ریز و درشت است و از نظر متعادل و حتی میان رده نیز بسیار مناسب است. با این حال ، آنها مستعد ناسازگاری هستند ، عملکرد باس بین کاربران متفاوت است و به موقعیت هدفون روی سر بستگی دارد.

اگر طرحی از پشت باز ترجیح می دهید یا به چیزی سازگار با Xbox One نیاز دارید ، با Astro همراه شوید. در غیر این صورت ، SteelSeries گزینه خوبی برای کسانی است که دسترسی آسان به تنظیمات شخصی سازی دارند.

بررسی ما را ببینید
جایگزین ارزان تر ، متنوع تر: هدست بازی Logitech G433
طراحی هدست بازی Logitech G433
هدست بازی Logitech G433
قیمت را ببینید
Amazon.com
گوش بیش از حد را تایپ کنید
محوطه بسته شده
بی سیم
خاموش شدن صدا
بله
مبدل پویا

اگر به گزینه ارزان تر یا یک جفت نیاز دارید که می توانید با دستگاه های تلفن همراه از آن استفاده کنید ، به Logitech G433 نگاهی بیندازید. این هدفون از ویژگی های بسیاری به عنوان هدست Astro A40 TR + MixAmp Pro 2019 برخوردار نیست ، اما آنها با کابل های مختلفی همراه هستند که به شما امکان می دهد تا تقریباً به هر چیزی وصل کنید ، از جمله یک ریموت درون خط برای استفاده های قابل حمل. هنگام استفاده از آنها در رایانه شخصی با دانگل USB ارائه شده ، به G Hub Logitech نیز دسترسی پیدا خواهید کرد که یک نرم افزار با کاربرد آسان است و دارای تنوع گزینه های سفارشی سازی برای تنظیم صدا به دلخواه شماست. علاوه بر این ، میکروفون بوم از عملکرد فوق العاده ای برخوردار است و سر و صدای پس زمینه را نیز فوق العاده خوب کنترل می کند. متأسفانه ، اگرچه می توان از این هدفون ها به صورت همزمان استفاده کرد ، اما جداسازی سر و صدای آنها بد است و تقریباً نشت می کنند.

در کل ، اگر به هدست با تنوع ویژگی و دسترسی آسان به کنترل صدا نیاز دارید ، با Astro همراه شوید. قیمت هدفون برای یک جفت ارزان تر که می تواندقیمت هندزفری به عنوان راننده روزانه شما استفاده شود ، Logitech بسیار متنوع تر است.

بررسی ما را ببینید