سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جایگزین بی سیم واقعا بی سیم: جوانه های گلکسی سامسونگ واقعاً بی س

نظر

جایگزین بی سیم واقعا بی سیم: جوانه های گلکسی سامسونگ واقعاً بی سیم
طراحی واقعا بی سیم سامسونگ گلکسی جوانه
جوانه های گلکسی سامسونگ واقعاً بی سیم
قیمت را ببینید
Amazon.com
نوع: در گوش
محوطه: بسته عقب
بی سیم: راستی بی سیم
لغو نویز: خیر
میک: بله
مبدل: پویا

اگر یک جفت هدفون واقعا بی سیم را ترجیح می دهید ، سپس جوانه Galaxy Galaxy را دریافت کنید. باس آنها کمی ضعیف تر از Jaybird Tarah Pro Wireless است ، که طرفداران ژانرهای باس سنگین مانند EDM و هیپ هاپ ممکن است ناامید کننده به نظر برسند ، اما واقعاً بی سیم بودن ، راحت تر می توانند با شما کنار بیایند. برو اگر کاربر اندرویدی هستید ، می توانید از برنامه همراه سامسونگ استفاده کنید تا کمی باس آنها را تقویت کنید ، اما متأسفانه این اپلیکیشن در iOS موجود نیست. Jabra Elite Active 65t یک گزینه ورزشی بیشتر با یک برنامه جهانی است اما برای اکثر افراد بسیار کمتر از راحتی است.

اگر دوست دارید که بتوانید گوشهای خود را هنگام استفاده استفاده نکنید ، گوشهای خود را دور گردن آویزان کنید ، اما اگر طراحی فوق العاده قابل حمل از گوشهای واقعا بی سیم را ترجیح می دهید ، پس با سامسونگ همراه شوید.

بررسی ما را ببینید
جایگزین ارزان تر: Anker SoundCore Liberty Air واقعاً بی سیم
طراحی واقعا بی سیم Anker SoundCore Liberty Air
Anker SoundCore Liberty Air واقعاً بی سیم
قیمت را ببینید
Amazon.com
نوع: در گوش
محوطه: بسته عقب
بی سیم: راستی بی سیم
لغو نویز: خیر
میک: بله
مبدل: پویا

اگر می خواهید چیزی ارزان تر باشد ، Anker SoundCore Liberty Air را دریافت کنید. آنها قابل تنظیم از Jaybird Tarah Pro نیستند ، اما مشخصات صوتی خوبی دارند که باید برای اکثر ژانرهای موسیقی از EDM گرفته تا راک به اندازه کافی همه کاره باشد. آنها یک کار چشمگیر را با جداسازی منفعلانه پچ پچ انجام می دهند ، و این امر باعث می شود آنها برای استفاده از مشاغل انتخابی مناسب برای جلوگیری از همکاران پر سر و صدا باشند. به طور کلی ، آنها یک جفت مناسب از هدفون های بی سیم هستند که بسیار بهتر از قیمت پیشنهادی خود هستند.

اگر توانایی تهیه آن را دارید ، Jaybird یک جفت گوش بهتر هستند ، اما برای چیزی که با بودجه محکم متناسب باشد ، به Anker SoundCore Liberty Air بروید.

بررسی ما را ببینید
بهترین هدفون بی سیم زیر 100 دلار: Mixcder E9 Wireless
طراحی بی سیم Mixcder E9
Mixcder E9 بی سیم
قیمت را ببینید
Amazon.com
رتبه بندی های استفاده - نسخه 1.3.1
7.0
طریقه استفاده مخلوط
7.5
صدا خنثی
7.5
رفت و آمد / مسافرت
7.1
ورزش / تناسب اندام
7.1
دفتر
5.5
بازی بی سیم
5.4
بازی سیم کشی
6.5
تماس تلفنی
نوع: گوش بیش از حد
محوطه: بسته عقب
بی سیم: بله
لغو نویز: بله
میک: بله
مبدل: پویا

بهترین هدفون های بی سیم زیر 100 دلار که تاکنون آزمایش کرده ایم ، Mixcder E9 Wireless است. آنها کیفیت ساخت مناسبی را برای قیمت ارائه می دهند و بسیار راحت هستند. آنها خیلی سنگین نیستند و برای بیشتر شکل ها و اندازه های گوش باید لیوان ها به اندازه کافی بزرگ باشند. آنها دارای یک برنامه کنترل آسان برای استفاده هستند که به شما امکان می دهد بازی / مکث ، جست و خیز آهنگ ، و تنظیم میزان صدا ، همه در خود هدفون داشته باشید.

کیفیت صدای آنها به طور کلی بسیار خوب است ، در حالی که هنوز هم با تولید دقیق آوازها و سازهای سرب در میان رده ، صدای باس بسیار خوبی را برای موسیقی باس سنگین فراهم می کند. سه گانه آنها فاقد جزئیات و روشنایی کمی است ، بنابراین ، اگرچه آنها به طرز متنوعی از ژانرها مناسب هستند ، آنها با ژانرهای محبوب تر موسیقی مانند پاپ یا هیپ هاپ بهتر از کلاسیک یا جاز عمل می کنند. آنها صدا و همچنین Mpow H10 Wireless با قیمتی مشابه را لغو نمی کنند ، اما احساس می کنند ساخت آنها بسیار بهتری ساخته شده و حتی صدای کمتری نیز به بیرون درز می کنند ، بنابراین می توانید حجم آن را افزایش دهید تا بدون ایجاد مزاحمت اطرافیان ، صدای پس زمینه بیشتری را بپوشانید.